MTS Randers

Support

Vi tilbyder fjernsupport på vores software produkter, herunder PC-DMIS, Demeet video/touch og SPC-Light, samt installation af nye drivere og andre opdateringer.

Fjernsupporten etableres med ISL Light via internettet. ISL Light anvender kryptering med SSL med 128 bit nøgle, unik session kode og Verisign digital signatur. Dette sikrer en sikker overførelse af data imellem  clienten og helpdesken.

Krav for at fjernsupport kan ydes:

  • At den PC'er med produktet der ønskes support på, har internetadgang
  • At PC'er har installeret en web browser, f.eks. Internet explorer

Hvordan etableres en fjernsupport session?

  • Du ringer op til supportmedarbejderen ved MTS Randers A/S på tlf. 86 44 88 02
  • Supportmedarbejderen vil bede dig gå ind på www.mtsranders.dk, og vælge siden support
  • Du klikker på ikon nederst midt på siden, angiver klikker på knappen run/kør to gange
  • Efter kort tid kommer der en dialogboks op, og du får en adgangskode som indtastes. Tryk på Connect / Forbind
  • Supportmedarbejderen anmoder om at se din skærm, tryk på Show / Vis