Vi tilbyder fjernsupport på vores software produkter, herunder RationalDMIS, PC-DMIS, DeMeet video/touch og 1factory, samt installation af nye drivere og andre opdateringer.
Fjernsupporten etableres med ISL Light via internettet. ISL Light anvender kryptering med SSL med 128 bit nøgle, unik session kode og Verisign digital signatur. Dette sikrer en sikker overførelse af data imellem clienten og helpdesken.
• At den PC’er med produktet der ønskes support på, har internetadgang
• At PC’er har installeret en web browser, f.eks. Internet explorer
• Du ringer op til supportmedarbejderen ved MTS Randers A/S på tlf. 86 44 88 02
• Supportmedarbejderen vil bede dig gå ind på www.mtsranders.dk, og vælge siden support
• Du klikker på knappen på siden, angiver klikker på knappen run/kør to gange
• Efter kort tid kommer der en dialogboks op, og du får en adgangskode som indtastes. Tryk på
Connect / Forbind
• Supportmedarbejderen anmoder om at se din skærm, tryk på Show/Vis
Udfyld formularen så ringer vi dig op indenfor 48 timer!
Copyright © MTS Randers A/S